Alfa-Omega Communications on aastate jooksul läbi viinud mitmeid turundus- ja sotsiaalkampaaniaid, mis on pälvinud tunnustust nii Eestis kui ka rahvusvahelistel konkurssidel.

AOC tegevust on pärjatud järgmiste tiitlitega:

  • IPRA Golden World Awards 2016 võitja, “SuperBus.com tulek Eesti turule”
  • Baltic PR Awards 2016 finalist – “SuperBus.com tulek Eesti turule”
  • Kuldmuna 2014 Pronksmuna võitja, ambient kategoorias – Borjomi takso
  • Kuldmuna 2014 Pronksmuna võitja, väikese-eelarvelises kategoorias – Borjomi takso
  • Digital Communications Awards finalist 2012 (Berliin) – siseturismi promotsioonimäng „Eile nägin ma Eestimaad“
  • Webit Awards finalist 2012 (Instanbul) – siseturismi promotsioonimäng „Eile nägin ma Eestimaad“
  • Kuldmuna 2012 finalist, siseturismi promotsioonimäng „Eile nägin ma Eestimaad“
  • Baltic PR Awards 2012 finalist – Samsungi heategevuskampaania Hope Relay
  • Baltic PR Awards 2009 parim suhtekorraldustegu rahvusvaheliste projektide kategoorias, kampaania Baltic Way, tähistamaks Balti Keti aastapäeva.
  • Baltic PR Awards 2007 Grand Prix, kampaania „Kala teeb head“ kommunikatsioon
  • Baltic PR Awards 2007 parim suhtekorraldustegu sotsiaalkampaaniate kategoorias, kampaania „Kala teeb head“ kommunikatsioon
  • Finalist IPRA rahvusvahelisel konkursil Golden World Awards 2007, kampaania „Kala teeb head“
  • Eesti Suhtekorraldustegu 2007 võitja, Rahvuskala valimine
  • Eesti Suhtekorraldustegu 2006 II koht, kampaania „Kala teeb head“

 

Äripäeva firmade TOP andmetel oli Alfa-Omega Communications aastal 2006 paremuselt teine suhtekorraldusfirma Eestis.